فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف ۵۶۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در این استان طی سال جاری خبر داد.

کشف ۵۶۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان ایلام

به گزارش قدس آنلاین، سردار جمال سلمانی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری در بحث حمایت از تولید داخلی طرح‌هایی با هدف مبارزه با عرضه کالای قاچاق و حمایت از تولید کنندگان داخلی توسط ماموران انتظامی در سطح استان به مرحله اجراء گذاشته شد.

وی با بیان اینکه حمایت از تولید داخلی باعث پویایی اقتصاد و به تبع آن موجب ایجاد آسایش و آرامش برای مردم جامعه می‌شود، گفت: در سال جاری تعداد پرونده‌های تشکیل شده در رابطه با کشف کالای قاچاق ۲۸۲ مورد بوده و به تبع آن ۲۴۴ قاچاقچی دستگیر و به مراجع ذیصلاح معرفی و اعزام شده‌اند.

این مقام انتظامی افزایش ۷۴ درصدی ارزش ریالی پرونده‌های کشف شده در مقایسه با سال قبل را از دیگر اقدامات ماموران انتظامی استان خواند و تصریح کرد: ارزش ریالی کالاهای کشف شده در سال جاری ۵۶۱ میلیارد و ۴۱۶ میلیون ریال بوده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: کشف ۴ هزار ۶۳۹ قلم لوازم آرایشی قاچاق، کشف ۷ تن البسه خارجی، کشف تعداد ۸۳۲ راس دام قاچاق، کشف ۸۶ هزار و۶۸۶ قطعه مرغ خارج از شبکه توزیع، کشف ۹ هزار و ۵۳۳ قلم دارو ،۱۲ دستگاه تولید ارز دیجیتال ،۳۴ هزار لیتر سوخت قاچاق، ۵۵۵ دستگاه لوازم خانگی قاچاق ،۲۳ هزار و ۳۴۶ قلم لوازم التحریر قاچاق، توقیف ۲۱۲ دستگاه خوردرو تنها برخی از کشفیات شاخص خادمان مردم و مجموعه انتظامی استان بوده است.

سردار سلمانی با تاکید بر قاطعیت پلیس در تداوم اجرای طرح‌های عملیاتی مبارزه با احتکار کالا خاطر نشان کرد: در اجرای هرچه بهتر طرح‌های مبارزه با احتکار و قاچاق کالا، ضمن تقدیر و تشکر از آحاد جامعه در همکاری با پلیس از مردم خواست، در صورت مشاهده و آگاهی از هرگونه جرائم اقتصادی، قاچاق کالا و ارز، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.